Veronika M.

Tak jsem zkoušela pastu a jsem naprosto nadšená..přesně takovou jsem hledala.. používáme jen přírodní pasty, ale tato je skvělá...Heřmánkový šampon krásně voní a skvěle umývá. Kamarádka je z čistící masky nadšená. Šampon příjde na řadu dnes.. ale voní tak nádherně že je ho škoda. Šířím Vaši kosmetiku, kde se dá. Je naprosto skvělá. Už se nemůžu dočkat dalších výrobků. Jsem ráda, že jsem na Vás narazila. Našla jsem konečně to, co jsem hledala.

TIP!

Peelingové i klasické mýdélka nebo šumivé srdíčka do koupele je možné také vyrobit na zakázku jako dárek (zvolíte si vlastní barvu, vůni a další ingredience), nebo také pro různé příležitosti (svatby, oslavy, svátky apod.). Stačí mne kontaktovat a domluvit se. Také je možno kosmetiku ozdobit originálním, ručně malovaným kolíčkem s motivem dle výběru kosmetiky.